نرم افزار جامع مدیریت نیازمندی های مشتری (CRM) رهیافت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. نرم افزار جامع مدیریت نیازمندی های مشتری (CRM) رهیافت

بقا و توسعه ی کسب و کارها منوط به کسب رضایت مشتری است و کسب رضایت مشتریان در گرو تعامل سازنده با آنان از طریق ایجاد امکانات ارتباطی است به شیوه ای که مشتریان بتوانند به آسانترین و ارزانترین روش ممکن با کسب و کار ارتباط بگیرند و نیازها، نظرات و پیشنهادات خود را با کسب و کار در میان بگذارند. از سوی دیگر نیز کسب و کار می بایست دارای مکانیزم توسعه یافته ی پردازش سریع درخواستها و پاسخگویی مناسب در زمان قابل قبول باشد. نرم افزار جامع مدیریت نیازمندی های مشتری (CRM) رهیافت با بررسی فرهنگ کسب و کار و نیازهای بومی مشتریان طراحی و پیاده سازی شده است به نحوی که در میان نرم افزارهای مشابه بازار مورد اقبال بیشتری از طرف کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. در زیر بخشی از امکانات این نرم افزار ارایه شده است.

 

مهمترین ویژگی های نرم افزار جامع مدیریت نیازمندی های مشتری (CRM) رهیافت:

پردازش هوشمند پیام های مشتریان، تعریف سطوح اهمیت و موضوع و ارسال خودکار به بخش های مربوطه

سفارشی سازی و توسعه سریع

امکان یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای رهیافت

قابل استفاده در در بستر اینترنت از طریق مرورگر و یا اپلیکیشن های تبلت و موبایل

دارای گزارشهای متنوع برای سطوح کابری متفاوت

قابلیت طراحی گزارشهای شخصی

امن و تطبیق پذیر با سطوح امنیتی شرکت

لطفا برای درخواست دمو و استفاده آزمایشی با بخش ارتباط با مشتریان شرکت تماس حاصل نمایید.

فهرست